Fullbordad

Och saga är complete!
Jag måste ju erkänna att jag aldrig har förstått varför alla har gillat Star Wars.
Men nu när jag har sett alla sex filmerna kan jag förstå dom och först nu kan jag väl egentligen uttala mig.
Jag har iallafall ändrat mig  och mina betyg på filmerna.
Har höjt upp betygen rejält och det var riktigt kul att se alla filmerna i rätt ordning.
Kändes nästan som om att man behövde göra det.
Man får förklaring till allt som händer under tidens gång och det gör att man följer filmerna med intresse.
 Kan varmt rekommendera dessa filmer.
Jag är nu mera ett Star Wars fan.
Episode 6 - Jedins återkomst
Den populära ljussabeln
Och alla killars våta dröm.
Leia i guldbikinin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0