Elias 1 år

Ja och nu har då även Elias fyllt sitt första år. Vart tog det vägen? Allt går så snabbt, man hinner ju inte med!
Jag hade jobbat hela natten och var allmänt trött och sliten när jag vaknade på torsdagen efter fyra timmars sömn men jag ryckte upp mig, tog på mig kläder och traskade ut i vädret, som faktiskt var riktigt hyfsat. Loke var förstås med mig. Jag kan ju inte gå på Elias 1 års kalas utan att ha Loke med mig. Det är ju hans bästa kompis!
Här leker pojkarna i köket. Dom hittade plastlådan.


Elias fick sin första cykel.

Efter kalaset gick jag hemåt. Var tvungen att skynda mig hem för att plantera min X - boll som jag passade på att köpa innan jag gick till Elias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0