2 på samma dag

Japp, idag blev det två filmer på samma dag.
Vi började kolla på Hancock häromdagen och vi såg klart den i dag.
Det är en film som jag varmt kan rekommendera om man gillar superhjälte storyn, vilket jag gör.
Jag satte faktiskt en 4:a på denna film.
 Will är ju alltid bra, och snygg också.
Vilken kropp den mannen har!!!

Snygg dräkt!


Innan kvällen/natten var över hade jag sett Himlens hjärta också. Verkade som en mycket lovande film tyckte jag. Det är ju riktigt bra skådisar med men oj vad fel jag hade. Nej alltså, skådisarna gör ju bra ifrån sig men jag tyckte att filmen var så tråkig!! Nej inte min stil, det fick bli en 2:a.


Kul att få se Persbrandt i en sån här roll. Har bara sett han spela svin och tuff polis det sista.

Kommentarer
Postat av: Proppan

ja will smith skulle ja väl inte tacka nej till haha. inte micke heller. riktiga män..MÖMS! hoppas ni har en trevlig semester =) puss

2008-08-16 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0