Lördag 5/4 - 08

Klockan har precis slagit över till lördag och vi är på väg att krypa ner i sängen. Denna dagen har varit lång. Gick upp klockan tolv efter att ha jobbat hela natten så jag var lite sliten men det gick allt bra. När man vet att något roligt väntar så går det mycket lättare. Skulle nämligen in och shoppa lite med syrran Linda och vännen Sofia. Det var längesen jag träffade Sofia och det var trevligt att ses och prata lite och dricka te.

Det blev inget husköp den här gången. Priset blev för dyrt så vi backade ur. Tråkigt men så får det vara. Det är ju ingen mening med att köpa hus och sen inte kunna göra någonting annat. Däremot har vi bestämt oss lite om hur vår framtid kommer att se ut och för mig är det ett stort steg. Hoppas verkligen att Anders förstår hur oerhört glad jag är att vi har kommit såpass långt. Jag känner att ett lugn har lagt sig över mig. Våra planer kommer inte att inträffa just nu och det är jag väl medveten om, och det är helt okej. Bara jag vet att det kommer att göra det någon dag så är jag nöjd.

Älskar Anders över allt annat och mitt liv kan inte bli bättre.

Det är knepigt egentligen hur olika liv kan vara. Min kompis gör allt för att uppnå sina drömmar genom karriär och väntar därmed med barn och hus. Kan väl erkänna att jag har känt mig lite avis på henne ibland eftersom jag inte alltid är så nöjd med mitt jobb men hon däremot är avis på mig. Hon menar att jag har allt det som hon stävar efter.( Barn, hus på gång.) Hon vill givetvis också ha allt det där men hennes första mål är utbildningen.
Känner faktiskt att jag inte ångrar mig. Jag vet inte vad jag vill plugga till så varför plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0